Naujienos

Buhalterinės apskaitos tvarkymo sutartis 2020 m. – racionalus sprendimas

  2019-12-03

Pastaruoju metu vis daugiau ES paramos skiriama verslui, ypač kaime, plėtoti. Tai džiugina ir tuo pačiu įpareigoja. Norintys gauti paramą pirmiausiai turi įrodyti, kad jų verslas yra arba bus perspektyvus. Vienas iš svarbesnių įrodymų – pagal visus mokestinius reikalavimus tvarkoma vykdomos veiklos buhalterinė apskaita. 

Sprendimai, kuriuos turite priimti, nuolat keičiasi, kad būtų lengviau pasirinkti tinkamiausią – kviečiame bendradarbiauti. Jau kelis dešimtmečius veikianti Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba šiuo metu dirba su daugiau kaip 6 tūkstančiais sutartis pasirašiusių klientų.

Į visoje Lietuvoje veikiančius biurus dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo gali kreiptis visi verslininkai, vykdantys bet kokią veiklą, turintys deklaruoti pajamas, pelną ir sumokėti jiems priklausančius mokesčius. 

Privalumas – nuolatinis bendradarbiavimas su klientais

Konsultantai įsigilinę į visus 2020 m. mokestinių prievolių pokyčius. Nuolat bendraudami su klientais, jie primena apie artėjantį mokesčių mokėjimą, dokumentų teikimo, atsiskaitymų su kitomis organizacijomis terminus. Taip pat atstovauja klientams įvairių tikrinimų metu, konsultuoja buhalteriniais, finansiniais ir mokesčių klausimais. Buhalterinės apskaitos tvarkymo paslauga apdrausta profesinės civilinės atsakomybės draudimu.

Pasirašę sutartį, būsite garantuoti, kad reikiamos paslaugos bus suteiktos laiku ir pagal įstatymus. Jei planuojate plėsti verslą ar naudotis ES parama, biure tvarkyti vykdomos veiklos buhalterinę apskaitą ypač paranku, nes žinant ūkio ar įmonės situaciją daug paprasčiau tartis ir priimti verslo plėtros sprendimus. 

Buhalterinės apskaitos tvarkymo sutartis – racionalus sprendimas. Tuo įsitikinkite buhalterinę apskaitą patikėję profesionaliems, daug patirties turintiems konsultantams. Kviečiame Jus atvykti į artimiausią biurą.

Išsamiau