Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

28

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Panevėžio r. konsultavimo biure (Katedros g. 3, Panevėžys)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Terminuota darbo sutartis iki 2024-01-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Panevėžys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Šilalės r. konsultavimo biure (J.Basanavičiaus g. 21, Šilalė)
Ką pas mus veiksite?
  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. 
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Šilalė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Pakruojo r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 41, Pakruojis)
Ką pas mus veiksite?
  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. 
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Pakruojis“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Jurbarko r. konsultavimo biure (Vydūno g. 19, Jurbarkas)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Jurbarkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Šakių r. konsultavimo biure (Kęstučio g. 2, Šakiai)
Ką pas mus veiksite?
  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. 
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Šakiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Lazdijų r. konsultavimo biure (M.Gustaičio g. 3-101, Lazdijai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Lazdijai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Miškininkystės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • Rengsite miškotvarkos, želdinimo ir žėlimo projektus, atliksite biržių atrėžimą, sudarysite miško valdos žemėlapius, atliksite kitas technologines miškininkystės paslaugas.
  • Teiksite konsultacijas miškų savininkams ūkininkavimo privačiuose miškuose klausimais, miško kirtimo, atkūrimo, priežiūros, apsaugos ir kitais klausimais.
  • Aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs miškininkystės išsilavinimą.Turite darbo miškininkystės srityje ar miškotvarkos projektų rengimo patirties (privalumas).
  • Mokate dirbti ArcGis" programa (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1150 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, miškininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Vilniaus r. konsultavimo biure (Žalgirio g. 122, Vilnius)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą,​ bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1500 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Vilnius“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Plungės r. konsultavimo biure (Senamiesčio a. 7, Plungė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą,​ bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Plungė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Kelmės r. konsultavimo biure (Laisvės gynėjų a. 16, Kelmė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą,​ bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1350 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Kelmė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Širvintų r. konsultavimo biure (Kalnalaukio g. 3 Širvintos)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Širvintos“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Šalčininkų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 28, Šalčininkai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.


Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.


Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.


Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Šalčininkai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Jonavos r. konsultavimo biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą,​ bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Šalčininkų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 28, Šalčininkai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).

Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą,​ bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Šalčininkai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Veiklos analitikas (-ė) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite vidines įstaigos programas;
  • Diegsite ir tobulinsite procesų valdymą;
  • Vykdysite analitines užduotis, paruošite duomenis analizei, pateiksite įžvalgas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį finansų, ekonomikos ar matematikos išsilavinimą;
  • Turite patirties procesų valdyme;
  • Turite analitinį ir loginį mąstymą;
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1600 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, veiklos analitikas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Kretingos r. konsultavimo biure (Vytauto g. 22, Kretinga)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.


Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.


Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.


Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kretinga“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Jonavos r. konsultavimo biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Terminuota darbo sutartis iki 2024-03-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Kretingos r. konsultavimo biure (Vytauto g. 22, Kretinga)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo vieta: Vytauto g. 22, Kretinga arba Naujoji g. 5 Gargždai.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kretinga arba Klaipėda“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Pardavimų vadybininkai (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Pardavinėsite Konsultavimo tarnybos teikiamas paslaugas, kursite ryšius su klientais, ruošite komercinius pasiūlymus.
  • Stebėsite rinką ir ieškosite augimo galimybių, teiksite konkurencinės aplinkos ir klientų analizę, rengsite darbo veiklos rezultatų ataskaitas.
  • Atstovausite Konsultavimo tarnybai regione organizuojamuose reginiuose, susitikimuose ir palaikysite santykius su svarbiais regiono klientais.
  • Kursite pardavimų strategijas ir planus, juos įgyvendinsite.
  • Rengsite darbo veiklos rezultatų analizes ir teiksite ataskaitas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį vadybos arba ekonomikos išsilavinimą.
  • Turite vadybinių kompetencijų (darbų organizavimas savarankiškai ir komandoje ir rezultatyvumas, sprendimų priėmimas, puikūs derybų, konfliktų valdymo ir bendravimo įgūdžiai).
  • ūsų geri įgūdžiai dirbant MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu (privalumas).
  • Turite pardavimo procesų kūrimo ir įgyvendinimo patirties (nuo 2 m.)

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Darbo funkcijoms vykdyti suteikiamas tarnybinis automobilis.
  • Klientus atstovausite pagal gyvenamąjį regioną, galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus.​
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, pardavimų vadybininkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Pasvalio r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 6, Pasvalys)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Terminuota darbo sutartis iki 2024-03-30.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Pasvalys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Mažeikių r. konsultavimo biure (Vydūno g. 7A, Mažeikiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Mažeikiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Molėtų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 47, Molėtai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Molėtai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Mažeikių r. konsultavimo biure (Vydūno g. 7A, Mažeikiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Mažeikiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Kaišiadorių r. konsultavimo biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.