Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.
Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.
 |
 |
 |
28
metai patirties
|
48
biurai
|
>400
darbuotojų
|
Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Panevėžio r. konsultavimo biure (Katedros g. 3, Panevėžys)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
- Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
- Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
- Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Terminuota darbo sutartis iki 2024-01-31.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Panevėžys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Šilalės r. konsultavimo biure (J.Basanavičiaus g. 21, Šilalė)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Šilalė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Pakruojo r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 41, Pakruojis)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Pakruojis“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Jurbarko r. konsultavimo biure (Vydūno g. 19, Jurbarkas)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
- Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
- Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
- Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Jurbarkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Šakių r. konsultavimo biure (Kęstučio g. 2, Šakiai)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Šakiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Lazdijų r. konsultavimo biure (M.Gustaičio g. 3-101, Lazdijai)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
- Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Lazdijai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Miškininkystės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
- Rengsite miškotvarkos, želdinimo ir žėlimo projektus, atliksite biržių atrėžimą, sudarysite miško valdos žemėlapius, atliksite kitas technologines miškininkystės paslaugas.
- Teiksite konsultacijas miškų savininkams ūkininkavimo privačiuose miškuose klausimais, miško kirtimo, atkūrimo, priežiūros, apsaugos ir kitais klausimais.
- Aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs miškininkystės išsilavinimą.Turite darbo miškininkystės srityje ar miškotvarkos projektų rengimo patirties (privalumas).
- Mokate dirbti ArcGis" programa (privalumas).
- Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
- Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1150 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, miškininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Vilniaus r. konsultavimo biure (Žalgirio g. 122, Vilnius)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1500 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Vilnius“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Plungės r. konsultavimo biure (Senamiesčio a. 7, Plungė)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Plungė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Kelmės r. konsultavimo biure (Laisvės gynėjų a. 16, Kelmė)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1350 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Kelmė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Širvintų r. konsultavimo biure (Kalnalaukio g. 3 Širvintos)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
- Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
- Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
- Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Širvintos“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Šalčininkų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 28, Šalčininkai)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Šalčininkai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Jonavos r. konsultavimo biure (Kauno g. 6, Jonava)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Šalčininkų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 28, Šalčininkai)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
- Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
Kokios savybės ar įgūdžiai atvertų jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Buhalterinės apskaitos konsultantas, Šalčininkai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Veiklos analitikas (-ė) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
- Administruosite vidines įstaigos programas;
- Diegsite ir tobulinsite procesų valdymą;
- Vykdysite analitines užduotis, paruošite duomenis analizei, pateiksite įžvalgas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį finansų, ekonomikos ar matematikos išsilavinimą;
- Turite patirties procesų valdyme;
- Turite analitinį ir loginį mąstymą;
- B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Galimybė dirbti nuotoliniu būdu.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1600 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, veiklos analitikas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Kretingos r. konsultavimo biure (Vytauto g. 22, Kretinga)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kretinga“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Jonavos r. konsultavimo biure (Kauno g. 6, Jonava)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
- Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
- Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
- Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Terminuota darbo sutartis iki 2024-03-31.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Kretingos r. konsultavimo biure (Vytauto g. 22, Kretinga)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
- Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Darbo vieta: Vytauto g. 22, Kretinga arba Naujoji g. 5 Gargždai.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kretinga arba Klaipėda“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pardavimų vadybininkai (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
- Pardavinėsite Konsultavimo tarnybos teikiamas paslaugas, kursite ryšius su klientais, ruošite komercinius pasiūlymus.
- Stebėsite rinką ir ieškosite augimo galimybių, teiksite konkurencinės aplinkos ir klientų analizę, rengsite darbo veiklos rezultatų ataskaitas.
- Atstovausite Konsultavimo tarnybai regione organizuojamuose reginiuose, susitikimuose ir palaikysite santykius su svarbiais regiono klientais.
- Kursite pardavimų strategijas ir planus, juos įgyvendinsite.
- Rengsite darbo veiklos rezultatų analizes ir teiksite ataskaitas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį vadybos arba ekonomikos išsilavinimą.
- Turite vadybinių kompetencijų (darbų organizavimas savarankiškai ir komandoje ir rezultatyvumas, sprendimų priėmimas, puikūs derybų, konfliktų valdymo ir bendravimo įgūdžiai).
- ūsų geri įgūdžiai dirbant MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
- Mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu (privalumas).
- Turite pardavimo procesų kūrimo ir įgyvendinimo patirties (nuo 2 m.)
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Darbo funkcijoms vykdyti suteikiamas tarnybinis automobilis.
- Klientus atstovausite pagal gyvenamąjį regioną, galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, pardavimų vadybininkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Augalininkystės konsultantas (-ė) dirbti Pasvalio r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 6, Pasvalys)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
- Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
- Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
- Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Terminuota darbo sutartis iki 2024-03-30.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Augalininkystės konsultantas, Pasvalys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Mažeikių r. konsultavimo biure (Vydūno g. 7A, Mažeikiai)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Mažeikiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Molėtų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 47, Molėtai)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Molėtai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantas (-ė) dirbti Mažeikių r. konsultavimo biure (Vydūno g. 7A, Mažeikiai)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
- Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
- Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.
- Teiksite verslo ekonomikos paslaugas (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
- Turite 2 metų darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Mažeikiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Apskaitininkas (-ė) dirbti Kaišiadorių r. konsultavimo biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)
Ką pas mus veiksite?
- Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
- Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
- Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
- Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
- Derinsite klientų veiklos skolas.
- Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
- Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:
- Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gegužės 25 d.
Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.