Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

27

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Ignalinos r. biure (Atgimimo g. 34-1, Ignalina)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Ignalina“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Atlygio specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dirbsite su įstaigos finansiniais, ekonominiais duomenimis;
  • Atliksite duomenų modeliavimą, skaičiavimus, teiksite įžvalgas;
  • Analizuosite, stebėsite tendencijas rinkoje;
  • Dalyvausite tobulinant įstaigos darbuotojų atlygio sistemą.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį finansų, ekonomikos, matematikos, žmogiškųjų išteklių (personalo) valdymo išsilavinimą.
  • Turite 3 metų darbo patirtį, kuriant, tobulinant darbuotojų atlygio, motyvacijos sistemas.
  • Turite analitinių gebėjimų ir gebate apdoroti bei sisteminti informaciją.
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Excel programa.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.
Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1550 Eur neatskaičius mokesčių.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, atlygio specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.
Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Širvintų r. biure (Kalnalaukio g. 3, Širvintos)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Širvintos“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Švenčionių r. biure (Vilniaus g. 16 (II aukštas), Švenčionys)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Švenčionys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Geodezijos specialisto (-ės) dirbti centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • teiksite paslaugas klientams: atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus; rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas; rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus;
  • ieškosite potencialių, naujų klientų paslaugoms parduoti;
  • aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą;
  • rengsite paslaugų teikimo sutartis, išrašysite sąskaitas ir užtikrinsite klientų atsiskaitymą;
  • stebėsite darbo su klientu procesą, užtikrinsite grįžtamąjį ryšį;
  • dalyvausite projektų kūrimo, rengimo ir įgyvendinimo procese.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • esate įgijęs aukštąjį koleginį ar universitetinį geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • turite ne mažiau kaip 2 m. geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo darbo patirties;
  • turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus;
  • turite formavimo pertvarkymo projektų rengimo kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas);
  • mokate dirbti su elektroniniu tacheometru ir GNSS imtuvu;
  • dirbate su programinėmis įrangomis GeoMap ir Byla;
  • gerai išmanote MS Office programas;
  • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1150 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt, iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.

www.lzukt.lt

Ekonomisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dirbsite su įstaigos finansiniais, ekonominiais duomenimis;
  • Atliksite duomenų modeliavimą, skaičiavimus, teiksite įžvalgas;
  • Analizuosite, stebėsite tendencijas rinkoje;
  • Dalyvausite tobulinant įstaigos darbuotojų atlygio sistemą.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį finansų, ekonomikos, matematikos išsilavinimą.
  • Turite 2 metų darbo patirtį susijusią su duomenų modeliavimu, analizavimu.
  • Turite analitinių gebėjimų ir gebate apdoroti bei sisteminti informaciją.
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Excel programa.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, ekonomistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbų saugos specialisto (-ės) Žemaitijos regione, darbo vieta Skuodo r. biuras (Birutės g. 20, Skuodas)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • kasdien turėsite galimybę susipažinti su naujais įdomiais žmonėmis, atsirasti naujoje aplinkoje, ieškoti naujų sprendimų;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • sugebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas);

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Darbo pobūdis

  • Nuolatos gilinsite savo profesines žinias ir konsultuosite darbuotojus, kurie teikia buhalterinės apskaitos paslaugas juridiniams asmenims, kartu su jais diskutuosite ir ieškosite galimų sprendimo variantų;
  • organizuosite konsultantų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite mokymo programas, metodinę informacinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais, lektoriausite;
  • naudositės buhalterinėmis programomis ir teiksite siūlymus jų tobulinimui;
  • turėsite galimybę dalyvauti nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose;
  • savo profesinių kompetencijų palaikymui galėsite tvarkyti buhalterinę apskaitą juridiniams asmenims, nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų sudarymo ir pateikimo atsakingoms institucijoms.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje. Privalumas – patirtis buhalterinių paslaugų įmonėse arba darbas su keliomis įmonėmis vienu metu.
  • Išmanote MS Office programas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte pasirinkti mus:

  • Profesionalus ir draugiškas kolektyvas;
  • mūsų pranašumas – išskirtinės Jūsų tobulėjimo galimybės, nes nuolatos mokome ir keliame darbuotojų kvalifikaciją;
  • naujam darbuotojui suteikiame ne tik žinias, bet ir praktinę kolegų pagalbą atliekant užduotis: dirbant su buhalterinės apskaitos programa, mokant, konsultuojant konsultantus;
  • mes puoselėjame tokias vertybes: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių bandomuoju laikotarpiu, per kurį Jums bus intensyviai suteiktos visos reikalingos profesinės žinios (teorinės ir praktinės).

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Alytaus rajono biure (Pulko g. 5, Alytus)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Alytus“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbų saugos specialisto (-ės) Žemaitijos regione, dirbti Rietavo r. biure (Parko g. 8, Rietavas)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • kasdien turėsite galimybę susipažinti su naujais įdomiais žmonėmis, atsirasti naujoje aplinkoje, ieškoti naujų sprendimų;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • sugebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas);

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite ir parduosite augalininkystės paslaugas: konsultuosite žemdirbius, kaip didinti ūkio konkurencingumą rinkoje, didinant augalų derlingumą, dirvožemio tvarumą ir produktyvumą; padėsite spręsti su augalininkystę susijusias problemas;
  • Plėsite savo žinias dalyvaujant įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje;
  • Dalyvausite projektų veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgiję aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, ekologijos išsilavinimą;
  • Turite 2 metų darbo augalininkystės srityje patirties;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis;
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas);
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Esate pozityvus (-i), komunikabilus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Įgysite darbo patirties visuose Lietuvos rajonuose dirbančioje įstaigoje;
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti;
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė;
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis nuo 1250 Eur neatskaičius mokesčių bandomuoju laikotarpiu.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkas Kėdainių r.“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Plungės rajono biure (Senamiesčio a. 7, Plungė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Plungė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 26 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Darbų saugos specialisto (-ės) Žemaitijos regione, dirbti Klaipėdos r. biure (Naujoji g. 5, Gargždai, Klaipėdos r.)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • kasdien turėsite galimybę susipažinti su naujais įdomiais žmonėmis, atsirasti naujoje aplinkoje, ieškoti naujų sprendimų;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • sugebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas);

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 15 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultanto (-ės) dirbti Trakų r. biure (Aukštadvario g. 52, Trakai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite mokamas konsultacijas žemdirbiams, kaip plėtoti prekinės augalininkystės produkcijos gamybą nedarant žalos aplinkai ir įgyvendinant ūkiuose ES reikalavimus, užtikrinant augalininkystės produkcijos kokybės gerinimą ir savikainos mažinimą;
  • Konsultuosite esamus ir pritrauktus naujus klientus efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklė, tręšimo planavimas, ūkio vertinimas kompleksinės paramos
  • reikalavimų atitikčiai ir kt.) klausimais.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas);
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas);
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis nuo 880 eur neatskaičius mokesčių bandomuoju laikotarpiu.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkas Trakai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio mėn. 22 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Klaipėdos rajono biure (Naujoji g. 5, Gargždai, Klaipėdos r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Klaipėda“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 22 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Jonavos rajono biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris ekonomistas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 22 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Kelmės rajono biure (Laisvės gynėjų a. 16, Kelmė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kelmė" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 22 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Vyresniojo (-sios) augalininkystės paslaugų specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite vidinę programą atnaujinant reikalingus duomenis;
  • prisidėsite prie augalininkystės paslaugų ir įrankių kūrimo;
  • atliksite augalininkystės paslaugų/produktų konkurencinės aplinkos analizę;
  • pristatysite augalininkystės paslaugas/produktus suinteresuotoms šalims.
  • dalyvausite projektinėje veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį agroekologo, agronomijos, agroaplinkosaugos išsilavinimą.
  • Turite 2 metų darbo patirties augalininkystės srityje.
  • Turite analitinį ir loginį mąstymą.
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Excel programa.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis nuo 1300 eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis augalininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki sausio 29 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.