Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

Prisijunk prie mūsų! 

Jei neradote Jums aktualios laisvos darbo pozicijos žemiau pateiktame sąraše, kviečiame savo gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu [email protected] arba susisiekti telefonu su Giedre 8 659 03 620, Gerda 8 652 08 324. 

patirtis

29

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


agronomo (-ės) dirbti Kėdainių r. konsultavimo biure (J. Basanavičiaus g. 47C, Kėdainiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Kėdainiai“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Klaipėdos r. konsultavimo biure (Naujoji g. 5, Gargždai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Klaipėda“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Kupiškio r. konsultavimo biure (Maironio g. 2, Kupiškis)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Kupiškis“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Panevėžio r. konsultavimo biure (Katedros g. 3, Panevėžys)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Panevėžys“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Prienų r. konsultavimo biure (Laisvės a. 4, Prienai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Prienai“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Radviliškio r. konsultavimo biure (Gedimino g. 8, Radviliškis)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Radviliškis“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

apskaitininko (-ės) dirbti Plungės r. konsultavimo biure (Senamiesčio a. 7, Plungė)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) finansinės (buhalterinės) apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 925 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Plungė“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Raseinių r. konsultavimo biure (Maironio g. 12, Raseiniai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) finansinės (buhalterinės) apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 925 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Raseiniai“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Šilalės r. konsultavimo biure (J. Basanavičiaus g. 21, Šilalė)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) finansinės (buhalterinės) apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 925 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Šilalė“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

apskaitininko (-ės) dirbti Ukmergės r. konsultavimo biure (Kauno g. 16, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) finansinės (buhalterinės) apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 925 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Ukmergė“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio (-ės) dirbti Kupiškio r. konsultavimo biure (Maironio g. 2, Kupiškis)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1200 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris, Kupiškis“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Lazdijų r. konsultavimo biure (M.Gustaičio g. 3-101, Lazdijai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Lazdijai“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Molėtų r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 47, Molėtai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Molėtai“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Pakruojo r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 41, Pakruojis)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Pakruojis“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Ukmergės r. konsultavimo biure (Kauno g. 16, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Ukmergė“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

ekonomisto (-ės) dirbti Rokiškio, Kupiškio arba Biržų r. konsultavimo biure

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus ekonomikos, ES paramos klausimais.
  • Aktyviai analizuosite rinką, identifikuosite klientų poreikius, pristatysite ir parduosite jiems mūsų paslaugas.
  • Teiksite pasiūlymus, imsitės iniciatyvos dėl paslaugų pardavimų didinimo.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos, finansų ar vadybos išsilavinimą.
  • Turite patirties pardavimų srityje (privalumas).
  • Turite patirties finansų ir / ar projektų rengimo srityje (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate lankstus, iniciatyvus, imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Konkreti darbo vieta bus derinama pagal kandidato gyvenamąją vietą. 

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, ekonomistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

augalininkystės specialisto (-ės) darbui vidurio Lietuvoje. Darbo vieta Stoties g. 7, Akademija, Kėdainių r.

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite augalininkystės paslaugas (automatizuotas ir rankinis dirvožemio ėminių paėmimas, tręšimo planų rengimas).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
  • Dalyvausite kompetenciją atitinkančiuose vidiniuose ir išoriniuose renginiuose.
  • Pristatysite augalininkystės paslaugas / produktus suinteresuotoms šalims.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) agroekologijos, agronomijos, agroaplinkosaugos išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkysės specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
augalininkystės paslaugų specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite vidinę programą atnaujinant reikalingus duomenis.
  • Prisidėsite prie augalininkystės paslaugų ir įrankių kūrimo.
  • Atliksite augalininkystės paslaugų/produktų konkurencinės aplinkos analizę.
  • Pristatysite augalininkystės paslaugas/produktus suinteresuotoms šalims.
  • Dalyvausite projektinėje veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite analitinį ir loginį mąstymą.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkystės paslaugų specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Konsultuosite finansinės apskaitos ir mokesčių klausimais darbuotojus (teikiančius finansinės apskaitos paslaugas juridiniams asmenims visoje Lietuvoje), vykdysite jų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Organizuosite darbuotojų kompetencijų tobulinimą, rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą.
  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa.
  • Teiksite finansinės apskaitos paslaugas klientams (profesinei kompetencijai palaikyti).

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Gebate lengvai bendrauti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Suteikiame galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
projektų koordinatoriaus (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Inicijuosite ir įgyvendinsite su inovacijomis susijusias veiklas;
  • Rinksite ir sisteminsite informaciją apie inovacijų įgyvendinimą bei vykdysite jos sklaidą;
  • Dalyvausite projektų paraiškų rengime ir projektų įgyvendinime;
  • Plėtosite bendradarbiavimo ryšius su įvairiomis Lietuvos bei užsienio žemės ūkio srities institucijomis;
  • Analizuosite finansavimo programas (šaltinius) bei teiksite siūlymus dėl galimybių dalyvauti programų kvietimuose.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
  • Mokate anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • Turite patirties įgyvendinant nacionalinius ir/arba tarptautinius projektus (privalumas);
  • Gebate analizuoti duomenis, rengti išvadas bei pasiūlymus;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Suteikiame galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums. 

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1350 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, inovacijų paramos specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

 

miškininkystės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite konsultacijas miškų savininkams ūkininkavimo privačiuose miškuose klausimais, miško kirtimo, atkūrimo, priežiūros, apsaugos ir kitais klausimais.
  • Rengsite miškotvarkos, želdinimo ir žėlimo projektus, atliksite biržių atrėžimą, sudarysite miško valdos žemėlapius, atliksite kitas technologines miškininkystės paslaugas.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį miškininkystės išsilavinimą.
  • Turite miškininkystės konsultanto akreditavimo pažymėjimą (privalumas).
  • Turite darbo miškininkystės srityje ar miškotvarkos projektų rengimo patirties (privalumas).
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus, taikomas kilnojamo pobūdžio darbas.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, miškininkystės specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
geodezijos specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus.
  • Rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas.
  • Rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • Turite darbo geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo patirties.
  • Turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus, taikomas kilnojamo pobūdžio darbas.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki vasario 15 d.

Informacija teikiama telefonais 8 659 03 620 ir 8 652 08 324.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.