Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

27

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Apskaitininko (-ės) dirbti Ignalinos r. biure (Atgimimo g. 34-1, Ignalina)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Ignalina“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt  iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Geodezijos specialisto (-ės) dirbti centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • teiksite paslaugas klientams: atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus; rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas; rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus;
  • ieškosite potencialių, naujų klientų paslaugoms parduoti;
  • aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą;
  • rengsite paslaugų teikimo sutartis, išrašysite sąskaitas ir užtikrinsite klientų atsiskaitymą;
  • stebėsite darbo su klientu procesą, užtikrinsite grįžtamąjį ryšį;
  • dalyvausite projektų kūrimo, rengimo ir įgyvendinimo procese.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • esate įgijęs aukštąjį koleginį ar universitetinį geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • turite geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo darbo patirties;
  • turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus (privalumas);
  • turite formavimo pertvarkymo projektų rengimo kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas);
  • mokate dirbti su elektroniniu tacheometru ir GNSS imtuvu;
  • dirbate su programinėmis įrangomis GeoMap ir Byla;
  • gerai išmanote MS Office programas;
  • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.ltiki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) darbui su juridiniais asmenimis dirbti Centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Darbo pobūdis

  • Konsultuosite darbuotojus, kurie teikia buhalterinės apskaitos paslaugas juridiniams asmenims;
  • Diskutuosite su darbuotojais ir spręsite probleminius klausimus, susijusius su juridinių asmenų buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Organizuosite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite mokymo programas, metodinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais, lektoriausite.
  • Naudositės buhalterinėmis programomis ir teiksite siūlymus jų tobulinimui.
  • Turėsite galimybę dalyvauti nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje. Privalumas – patirtis buhalterinių paslaugų įmonėse arba darbas su keliomis įmonėmis vienu metu.
  • Išmanote MS Office programas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte pasirinkti mus:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Jonavos r. biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris ekonomistas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite Konsultavimo tarnyboje teikiamų buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje (privalumas).
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Ukmergės r. biure (Kauno g. 16-5, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Ukmergė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Jonavos r. biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Jonava" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki aliepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Kėdainių r. biure (J. Basanavičiaus g. 47C, Kėdainiai)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa, ir ją tobulinsite.
  • Profesinei kompetencijai palaikyti teiksite buhalterinės apskaitos paslaugas klientams.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Organizuosite konsultantų kvalifikacijosr tobulinimą – rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose.
  • Konsultuosite apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Vykdysite konsultantų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Dalyvausite nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.
  • Rinksite ir sisteminsite profesinę informaciją.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties ne mažiau 2 metus (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis buhalterijos specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Šilalės r. biure (J. Basanavičiaus g. 21, Šilalė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Darbo sutartis terminuota iki 2023-07-01.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Šilalė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Žmogiškųjų išteklių vystymo specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dalyvausite darbuotojų kompetencijų ugdymo ir tobulinimo procese.
  • Organizuosite bendrųjų kompetencijų kvalifikacijos tobulinimo mokymus.
  • Rengsite organizacijos kultūros ir mikroklimato gerinimo priemones, prisidėsite prie jų taikymo.
  • Organizuosite darbuotojų apklausas, žmogiškųjų išteklių valdymo procesų gerinimo tikslais.
  • Rengsite dokumentus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Turite aukštąjį koleginį išsilavinimą su socialinių mokslų bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu (ar aukštąjį universitetinį socialinių mokslų išsilavinimą studijuojantis ne žemesniame nei 3 kursas asmuo).
  • Gebate analizuoti duomenis, rengti išvadas, teikti siūlymus.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis
  • Mokate anglų kalbą (B1 lygis - privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).


Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, žmogiškųjų išteklių specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultanto (-ės) dirbti Jurbarko r. biure (Vydūno g. 19, Jurbarkas)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkas, Jurbarkas" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Telšių r. biure (Sedos g. 6, Telšiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Telšiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Ekonomikos/buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Marijampolės r. biure (Laisvės g. 16, Marijampolė)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Marijampolė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Ekonomikos/buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Vilniaus r. biure (Žalgirio g. 122, Vilnius)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Vilnius“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Švenčionių r. biure (Vilniaus g. 16, Švenčionys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Švenčionys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt  iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Prienų r. biure (Laisvės a. 4, Prienai)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, finansų ir kitais klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika ir finansais.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos arba finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo ekonomikos/finansų srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, ekonomikos konsultantas, Prienai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos paslaugų specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite buhalterinės apskaitos programą, atnaujinant reikalingus duomenis.
  • Dalyvausite buhalterinės apskaitos programos naujų funkcionalumų kūrime.
  • Prisidėsite prie buhalterinės apskaitos naujų paslaugų kūrimo proceso.
  • Atliksite buhalterinės apskaitos paslaugų vidinę ir rinkos analizę.
  • Rengsite informaciją rinkodaros tikslais.
  • Dalyvausite projektinėje veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgiję aukštąjį buhalterinės apskaitos išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje.
  • Turite analitinį ir loginį mąstymą.
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Excel programa.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
  • Vykstantiems į darbą iš gretimų rajonų kompensuojame kelionės į/iš darbo kuro išlaidas.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Veiklos apimčių valdymo specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Būsite atsakinga(-as) už darbuotojų veiklos apimčių formavimo politikos kūrimą ir įgyvendinimą;
  • Analizuosite darbuotojų veiklos apimtis, paslaugų pardavimo ir teikimo duomenis, juos
  • interpretuosite, formuosite išvadas, teiksite pasiūlymus veiklos efektyvumui ir darbuotojų užimtumui
  • gerinti;
  • Valdysite darbuotojų veiklos apimčių sistemą (paslaugų pardavimas, atlikimas, dalyvavimas projektinėje veikloje ir kt.);
  • Planuosite darbuotojų poreikį pavestų funkcijų įgyvendinimui;
  • Organizuosite paslaugų teikėjų veiklą, atliekant užsakytas paslaugas klientams;
  • Rengsite dokumentus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį vadybos, ekonomikos arba tiksliųjų mokslų išsilavinimą.
  • Turite darbo vadybos, ekonomikos arba tiksliųjų mokslų srityje patirties (privalumas).
  • Turite bazinių žinių apie paslaugų sferą (rinkodara, paslaugų kūrimas);
  • Turite analitinius gebėjimus, gebate interpretuoti duomenis, teikti įžvalgas, rekomendacijas;
  • Turite puikius įgūdžius dirbant su MS Excel;
  • Esate atidus (-i) detalėms;
  • Esate orientuotas (-a) į rezultatą;
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, veiklos apimčių valdymo specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Vyresniojo augalininkystės paslaugų kokybės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite pagal nustatytą planą Konsultavimo tarnyboje teikiamų augalininkystės paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl augalininkystės paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti savo žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas).
  • Turite darbo patirties augalininkystės srityje (privalumas).
  • Sugebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1 300 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, paslaugų kokybės specialistas“ priimami, el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultanto (-ės) dirbti Molėtų r. biure (Vilniaus g. 47, Molėtai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkystės konsultantas, Molėtai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultanto (-ės) dirbti Šakių r. biure ( Kęstučio g. 2, Šakiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas/konsultacijas žemdirbiams efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklės vertinimo, tręšimo planų rengimo, dirvožemio ėminių ėmimo), privalomų žurnalų pildymo ir kt. klausimais.
  • Organizuosite ir lektoriausite kompetenciją atitinkančiuose klientų mokymuose.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus, kurių rezultatus fiksuosite integruotos augalų apsaugos, konsultavimo ir mokymų informacinėje sistemoje – IKMIS.
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Augalininkystė“.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite juos naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su augalininkyste.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Sutartis terminuota iki 2023 11 30.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkystės konsultantas, Šakiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Kaišiadorių r. biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Kaišiadorių r. biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Darbo sutartis terminuota iki 2022 12 31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt  iki liepos 9 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.