Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

28

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Geodezijos specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • teiksite paslaugas klientams: atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus; rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas; rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus;
  • ieškosite potencialių, naujų klientų paslaugoms parduoti;
  • aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą;
  • rengsite paslaugų teikimo sutartis, išrašysite sąskaitas ir užtikrinsite klientų atsiskaitymą;
  • stebėsite darbo su klientu procesą, užtikrinsite grįžtamąjį ryšį;
  • dalyvausite projektų kūrimo, rengimo ir įgyvendinimo procese.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • esate įgijęs aukštąjį koleginį ar universitetinį geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • turite geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo darbo patirties;
  • turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus (privalumas);
  • turite formavimo pertvarkymo projektų rengimo kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas);
  • mokate dirbti su elektroniniu tacheometru ir GNSS imtuvu;
  • dirbate su programinėmis įrangomis GeoMap ir Byla;
  • gerai išmanote MS Office programas;
  • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.ltiki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) darbui su juridiniais asmenimis dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Darbo pobūdis

  • Konsultuosite darbuotojus, kurie teikia buhalterinės apskaitos paslaugas juridiniams asmenims;
  • Diskutuosite su darbuotojais ir spręsite probleminius klausimus, susijusius su juridinių asmenų buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Organizuosite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite mokymo programas, metodinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais, lektoriausite.
  • Naudositės buhalterinėmis programomis ir teiksite siūlymus jų tobulinimui.
  • Turėsite galimybę dalyvauti nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje. Privalumas – patirtis buhalterinių paslaugų įmonėse arba darbas su keliomis įmonėmis vienu metu.
  • Išmanote MS Office programas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte pasirinkti mus:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1400 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Jonavos r. biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris ekonomistas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30  d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite Konsultavimo tarnyboje teikiamų buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje (privalumas).
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa, ir ją tobulinsite.
  • Profesinei kompetencijai palaikyti teiksite buhalterinės apskaitos paslaugas klientams.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Organizuosite konsultantų kvalifikacijosr tobulinimą – rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose.
  • Konsultuosite apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Vykdysite konsultantų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Dalyvausite nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.
  • Rinksite ir sisteminsite profesinę informaciją.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties ne mažiau 2 metus (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis buhalterijos specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Ekonomikos/buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Vilniaus r. biure (Žalgirio g. 122, Vilnius)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Vilnius“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos paslaugų specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite buhalterinės apskaitos programą, atnaujinant reikalingus duomenis.
  • Dalyvausite buhalterinės apskaitos programos naujų funkcionalumų kūrime.
  • Prisidėsite prie buhalterinės apskaitos naujų paslaugų kūrimo proceso.
  • Atliksite buhalterinės apskaitos paslaugų vidinę ir rinkos analizę.
  • Rengsite informaciją rinkodaros tikslais.
  • Dalyvausite projektinėje veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgiję aukštąjį buhalterinės apskaitos išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje.
  • Turite analitinį ir loginį mąstymą.
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Excel programa.
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
  • Vykstantiems į darbą iš gretimų rajonų kompensuojame kelionės į/iš darbo kuro išlaidas.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Vyresniojo augalininkystės paslaugų kokybės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite pagal nustatytą planą Konsultavimo tarnyboje teikiamų augalininkystės paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl augalininkystės paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti savo žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas).
  • Turite darbo patirties augalininkystės srityje (privalumas).
  • Sugebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1 300 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, paslaugų kokybės specialistas“ priimami, el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Žmogiškųjų išteklių vystymo skyriaus vadovo (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Kursite ir valdysite žmogiškųjų išteklių valdymo procesus.
  • Kursite ir valdysite kompetencijų (profesinių, bendrųjų, vadybinių) ugdymo ir vertinimo sistemas.
  • Kursite, vertinsite ir tobulinsite darbuotojų vertinimo ir skatinimo sistemas.
  • Kursite ir valdysite pareigybių vertinimo sistemą.
  • Padėsite formuoti įstaigos kultūrą ir efektyvią vidinę komunikaciją.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį socialinių mokslų išsilavinimą.
  • Suprantate ir išmanote žmogiškųjų išteklių valdymo procesus.
  • Puikūs planavimo, darbų organizavimo ir bendravimo įgūdžiai.
  • Turite ne mažesnės nei 2+ metų vadovaujamo darbo patirties žmogiškųjų išteklių valdymo srityje.
  • Noras mokytis ir tobulėti, kurti pozityvumu grįstus santykius, taip prisidedant prie įstaigos tikslų įgyvendinimo.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 2000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai užpasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Žmogiškųjų išteklių vystymo vadovas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt  iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Kauno r. biure (Universiteto g. 8A – 111, Akademijos mst., Kauno r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kaunas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Prienų r. biure (Laisvės a. 4, Prienai)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Prienai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pardavimų vadybininko (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Pardavinėsite Konsultavimo tarnybos teikiamas paslaugas, kursite ryšius su klientais, ruošite komercinius pasiūlymus.
  • Stebėsite rinką ir ieškosite augimo galimybių, teiksite konkurencinės aplinkos ir klientų analizę, rengsite darbo veiklos rezultatų ataskaitas.
  • Atstovausite Konsultavimo tarnybai regione organizuojamuose reginiuose, susitikimuose ir palaikysite santykius su svarbiais regiono klientais.
  • Kursite pardavimų strategijas ir planus, juos įgyvendinsite.
  • Rengsite darbo veiklos rezultatų analizes ir teiksite ataskaitas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį vadybos arba ekonomikos išsilavinimą.
  • Turite vadybinių kompetencijų (darbų organizavimas savarankiškai ir komandoje ir rezultatyvumas, sprendimų priėmimas, puikūs derybų, konfliktų valdymo ir
  • bendravimo įgūdžiai).
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu (privalumas).
  • Turite pardavimo procesų kūrimo ir įgyvendinimo patirties (nuo 2 m.)

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Darbo funkcijoms vykdyti suteikiamas tarnybinis automobilis.
  • Klientus atstovausite pagal gyvenamąjį regioną, galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus.​
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, pardavimų vadybininkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Verslo ekonomikos / finansų specialistas (-ė) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Konsultuosite ES paramos įsisavinimo, verslo planų rengimo, paraiškų pildymo klausimais.
  • Skaičiuosite ir vertinsite ūkių finansinius ir ekonominius rodiklius.
  • Rinksite, apdorosite ir sisteminsite profesinę ir statistinę informaciją.
  • Organizuosite ir vykdysite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite pranešimus, mokymų medžiagas verslo ekonomikos klausimais, lektoriausite.
  • Būsite atsakinga (-as) už konsultantų darbo kokybės priežiūrą.

Kokios savybės, įgūdžiai ir reikalavimai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-jusi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite patirties finansų, buhalterinės apskaitos, ekonomikos srityje.
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Išmanote Microsoft Office programas.
  • Esama arba planuojama gyvenamoji vieta – Kėdainiai arba Kėdainių r. (privalumas) .
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, verslo ekonomikos / ekonomikos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.