Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

27

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Ignalinos r. biure (Atgimimo g. 34-1, Ignalina)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Ignalina“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Geodezijos specialisto (-ės) dirbti centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • teiksite paslaugas klientams: atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus; rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas; rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus;
  • ieškosite potencialių, naujų klientų paslaugoms parduoti;
  • aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą;
  • rengsite paslaugų teikimo sutartis, išrašysite sąskaitas ir užtikrinsite klientų atsiskaitymą;
  • stebėsite darbo su klientu procesą, užtikrinsite grįžtamąjį ryšį;
  • dalyvausite projektų kūrimo, rengimo ir įgyvendinimo procese.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • esate įgijęs aukštąjį koleginį ar universitetinį geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • turite ne mažiau kaip 2 m. geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo darbo patirties;
  • turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus;
  • turite formavimo pertvarkymo projektų rengimo kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas);
  • mokate dirbti su elektroniniu tacheometru ir GNSS imtuvu;
  • dirbate su programinėmis įrangomis GeoMap ir Byla;
  • gerai išmanote MS Office programas;
  • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1150 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt, iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) darbui su juridiniais asmenimis dirbti Centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Darbo pobūdis

  • Konsultuosite darbuotojus, kurie teikia buhalterinės apskaitos paslaugas juridiniams asmenims;
  • Diskutuosite su darbuotojais ir spręsite probleminius klausimus, susijusius su juridinių asmenų buhalterinės apskaitos tvarkymu.
  • Organizuosite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite mokymo programas, metodinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais, lektoriausite.
  • Naudositės buhalterinėmis programomis ir teiksite siūlymus jų tobulinimui.
  • Turėsite galimybę dalyvauti nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje. Privalumas – patirtis buhalterinių paslaugų įmonėse arba darbas su keliomis įmonėmis vienu metu.
  • Išmanote MS Office programas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte pasirinkti mus:

  • Profesionalus ir draugiškas kolektyvas.
  • Mūsų pranašumas – išskirtinės Jūsų tobulėjimo galimybės, nes nuolatos mokome ir keliame darbuotojų kvalifikaciją.
  • Naujam darbuotojui suteikiame ne tik žinias, bet ir praktinę kolegų pagalbą atliekant užduotis: dirbant su buhalterinės apskaitos programa, mokant, konsultuojant konsultantus.
  • Užtikriname dinamišką ir įvairų darbą: ne tik konsultuosite kolegas, bet ir tvarkysite buhalterinę apskaitą juridiniams asmenims.
    Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo užmokestis nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių bandomuoju laikotarpiu, per kurį Jums bus intensyviai suteiktos visos reikalingos profesinės žinios (teorinės ir praktinės).

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultanto (-ės) dirbti Jonavos rajono biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris ekonomistas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite Konsultavimo tarnyboje teikiamų buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo patirties buhalterinės apskaitos srityje (privalumas).
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Klaipėdos r. biure (Naujoji g. 5, Gargždai, Klaipėdos r.)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Klaipėda" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Žemaitijos regione (Birutės g. 20, Skuodas)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Skuodas" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Rietavo sav. biure (Parko g. 8, Gargždai, Rietavas)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Rietavas" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Ukmergės rajono biure (Kauno g. 16-5, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Ukmergė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Jonavos raj. biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Jonava" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Darbų saugos specialisto (-ės) dirbti Kėdainių raj. biure (J. Basanavičiaus g. 47C, Kėdainiai)

Ką pas mus veiksite?

  • konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją ir vykdysite ūkio subjektų priežiūrą (paslaugų pardavimas);
  • kursite ir teiksite paslaugas;
  • rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose;
  • galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį technologinį išsilavinimą;
  • Turite ne mažiau nei 1 metų patirties darbų saugos srityje ir esate įgijęs Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimą (privalumas);
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti savo darbą;
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 900 Eur.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresniojo augalininkystės paslaugų specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Administruosite vidinę programą atnaujinant reikalingus duomenis;
  • prisidėsite prie augalininkystės paslaugų ir įrankių kūrimo;
  • atliksite augalininkystės paslaugų / produktų konkurencinės aplinkos analizę;
  • pristatysite augalininkystės paslaugas / produktus suinteresuotoms šalims.
  • dalyvausite projektinėje veikloje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, išsilavinimą;
  • turite 2 metų darbo augalininkystės srityje patirties;
  • turite patirties parduodant prekes ar paslaugas;
  • Jūsų analitinis ir loginis mąstymas;
  • sklandžiai dirbate MS Excel programa;
  • turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • mokate B1 lygiu anglų kalbą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti;
  • mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė;
  • atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

*Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis augalininkystės specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Vyresniojo buhalterinės apskaitos specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa, ir ją tobulinsite.
  • Profesinei kompetencijai palaikyti teiksite buhalterinės apskaitos paslaugas klientams.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Organizuosite konsultantų kvalifikacijosr tobulinimą – rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose.
  • Konsultuosite apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Vykdysite konsultantų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Dalyvausite nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.
  • Rinksite ir sisteminsite profesinę informaciją.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties ne mažiau 2 metus (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti;
  • mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė;
  • atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis buhalterijos specialistas, Kėdainiai" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Joniškio r. biure (Livonijos g. 9, Joniškis)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Joniškis“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Šilalės rajono biure (J. Basanavičiaus g. 21, Šilalė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas). Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Darbo sutartis terminuota iki 2023-07-01.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Molėtai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Žmogiškųjų išteklių vystymo specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Dalyvausite darbuotojų kompetencijų ugdymo ir tobulinimo procese.
  • Organizuosite bendrųjų kompetencijų kvalifikacijos tobulinimo mokymus.
  • Rengsite organizacijos kultūros ir mikroklimato gerinimo priemones, prisidėsite prie jų taikymo.
  • Organizuosite darbuotojų apklausas, žmogiškųjų išteklių valdymo procesų gerinimo tikslais.
  • Rengsite dokumentus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Turite aukštąjį koleginį išsilavinimą su socialinių mokslų bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu (ar aukštąjį universitetinį socialinių mokslų išsilavinimą studijuojantis ne žemesniame nei 3 kursas asmuo).
  • Gebate analizuoti duomenis, rengti išvadas, teikti siūlymus.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis
  • Mokate anglų kalbą (B1 lygis - privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).


Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.
  • Galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Suteikiama galimybė dalyvauti projektinėje veikloje.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių. Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, žmogiškųjų išteklių specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Miškininkystės specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Palaikysite ryšius su esamais klientais ir ieškosite naujų, parduosite miškininkystės paslaugas.
  • Teiksite konsultacijas miškų savininkams ūkininkavimo privačiuose miškuose klausimais, miško kirtimo, atkūrimo, priežiūros, apsaugos ir kitais klausimais.
  • Teiksite paslaugas – rengsite miškotvarkos, želdinimo ir žėlimo projektus, atliksite biržių atrėžimą, sudarysite miško valdos žemėlapius, atliksite kitas technologines miškininkystės paslaugas.
  • Kasdien turėsite galimybę susipažinti su naujais įdomiais žmonėmis, atsirasti naujoje aplinkoje, ieškoti naujų sprendimų.
  • Galėsite ir turėsite nuolat plėsti savo žinias – konsultantai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį miškininkystės išsilavinimą.
  • Turite miškininkystės konsultanto akreditavimo pažymėjimą (privalumas).
  • Turite darbo miškininkystės srityje ar miškotvarkos projektų rengimo patirties (privalumas).
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Mokate bent vieną užsienio kalbą (privalumas).
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Esate pozityvus, darbštus, kruopštus, trokštate mokytis ir tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

Darbo sutartis terminuota iki 2022-11-25.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1150 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus rezultatus mokami priedai. Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, miškininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Augalininkystės paslaugų specialisto (-ės) dirbti Jurbarko r. biure (Vydūno g. 19, Jurbarkas)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite mokamas konsultacijas žemdirbiams, kaip plėtoti prekinės augalininkystės produkcijos gamybą nedarant žalos aplinkai ir ūkiuose įgyvendinant ES reikalavimus, užtikrinant augalininkystės produkcijos kokybės gerinimą ir savikainos mažinimą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklė, tręšimo planavimas, ūkio vertinimas kompleksinės paramos reikalavimų atitikčiai ir kt.) klausimais.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas).
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Turite prekių ar paslaugų pardavimo patirties.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti;
  • Mūsų puoselėjamos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė;
  • Atsakingos užduotys ir profesiniai iššūkiai neleis nuobodžiauti.

*Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkas, Jurbarkas" priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 23 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Kaišiadorių r. biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Telšių r. biure (Sedos g. 6, Telšiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Telšiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Buhalterinės apskaitos konsultanto (-ės) dirbti Anykščių r. biure (Dariaus ir Girėno g. 8, Anykščiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Buhalterija“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Anykščiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki balandžio 30 d.

Informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.