Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.
Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.
Prisijunk prie mūsų!
Jei neradote Jums aktualios laisvos darbo pozicijos žemiau pateiktame sąraše, kviečiame savo gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu [email protected] arba susisiekti telefonu su Sonata 8 620 23 802.
 |
 |
 |
30
metai patirties
|
44
biurai
|
>400
darbuotojų
|
agronomo (-ės) dirbti Anykščių r. konsultavimo biure (Dariaus ir Girėno g. 8, Anykščiai)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
- Vykdysite pasėlių stebėjimus.
- Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 iki 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Anykščiai“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
agronomo (-ės) dirbti Rokiškio r. konsultavimo biure (Nepriklausomybės a. 24, Rokiškis)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
- Vykdysite pasėlių stebėjimus.
- Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1050 Eur iki 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Rokiškis“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
buhalterio (-ės) dirbti Anykščių r. konsultavimo biure (Dariaus ir Girėno g. 8, Anykščiai)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
- Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus (-i) naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 iki 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris, Anykščiai“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
buhalterio (-ės) dirbti Kelmės r. konsultavimo biure (Laisvės gynėjų a. 16, Kelmė)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
- Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus (-i) naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – 1400 Eur neatskaičius mokesčių +priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris, Kelmė“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
buhalterio- ekonomisto (-ės) dirbti Kretingos r. konsultavimo biure (Vytauto g. 22, Kretinga)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)
- Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
- Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus (-i) naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 iki 1400 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Kretinga“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
buhalterio- ekonomisto (-ės) dirbti Švenčionių r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 16, Švenčionys)
Ką pas mus veiksite?
- Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
- Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo)
- Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) finansinės (buhalterinės) apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
- Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus (-i) naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 iki 1600 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Švenčionys“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
darbų saugos konsultanto (-ės) darbui Žemaitijos regione. Galimos darbo vietos: Raseinių r. biuras (Maironio g. 12-7 Raseiniai), Rietavo r. biuras (Parko g. 8, Rietavas), Klaipėdos r. biuras (Naujoji g. 7-2, Gargždai, Klaipėdos r.)
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite ir parduosite darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas.
- Konsultuosite darbdavius darbų saugos, priešgaisrinės saugos klausimais, rengsite darbų saugos dokumentaciją.
- Rengsite mokymų medžiagą, pranešimus, lektoriausite seminaruose.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą.
- Turite darbo patirties darbų saugos srityje (privalumas).
- Turite darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto, dirbančio visų ekonominės veiklos rūšių įmonėse, pažymėjimą (privalumas).
- Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
- Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 iki 1500 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, darbų saugos konsultantas, Raseiniai/Rietavas/Gargždai“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
augalininkystės specialisto (-ės) darbui vidurio Lietuvoje. Darbo vieta Stoties g. 7, Akademija, Kėdainių r.
Ką pas mus veiksite?
- Teiksite augalininkystės paslaugas (automatizuotas ir rankinis dirvožemio ėminių paėmimas, tręšimo planų rengimas).
- Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
- Dalyvausite kompetenciją atitinkančiuose vidiniuose ir išoriniuose renginiuose.
- Pristatysite augalininkystės paslaugas / produktus suinteresuotoms šalims.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
- Esate įgijęs (-usi) agroekologijos, agronomijos, agroaplinkosaugos išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
- Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Office programomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
- Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 iki 1800 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkystės specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Informacija teikiama telefonu 8 620 23 802.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
augalininkystės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
- Konsultuosite augalų apsaugos technologijų klausimais darbuotojus, teikiančius augalininkystės paslaugas visoje Lietuvoje, vykdysite jų atliekamų darbų priežiūrą.
- Organizuosite darbuotojų kompetencijų tobulinimą, rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose, dalyvausite projektinėse veiklose.
- Administruosite vidines programas (e-Geba, IKMIS ir kt.).
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?
- Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos ar žemės ūkio technologo išsilavinimą.
- Turite darbo augalininkystės ir augalų apsaugos srityje patirties (nuo 2 metų).
- Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Office programomis.
- Mokate anglų kalbą B1 lygiu (privalumas).
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?
- Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
- Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
- Suteikiame galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
- Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
- Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
- Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.
Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 iki 1900 Eur neatskaičius mokesčių.
Darbo užmokestis derinamas darbo pokalbio metu pagal kandidato turimą darbo patirtį bei kompetencijas.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkystės specialistas“ priimami el. paštu [email protected] iki lapkričio 28 d.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.