Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

Prisijunk prie mūsų! 

Jei neradote Jums aktualios laisvos darbo pozicijos žemiau pateiktame sąraše, kvieičiame savo gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu atrankos@lzukt.lt arba susisiekti telefonu su Giedre 8 659 03 620, Gerda 8 652 08 324. 

patirtis

29

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


agronomo (-ės) dirbti Biržų, Pasvalio ir Panevėžio rajonuose. Darbo vieta Biržų r. konsultavimo biure (Rotušės g. 13-1, Biržai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.) Biržų, Pasvalio ir Panevėžio rajonų klientams.
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1500 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Biržai“ priimami el.  paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Jurbarko r. konsultavimo biure (Vydūno g. 19, Jurbarkas)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Jurbarkas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Panevėžio r. konsultavimo biure (Katedros g. 3, Panevėžys)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Panevėžys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Pasvalio r. konsultavimo biure (Vytauto Didžiojo g. 6, Pasvalys)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Terminuota 2 m. darbo sutartis su galimybe pratęsti neterminuotai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Pasvalys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

agronomo (-ės) dirbti Širvintų r. konsultavimo biure (Kalnalaukio g. 3 Širvintos)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite paslaugas / konsultacijas klientams (pasėlių būklės vertinimas, tręšimo planų rengimas, dirvožemio ėminių ėmimas, žurnalų pildymas ir kt.).
  • Vykdysite pasėlių stebėjimus.
  • Vyksite į ūkius (paslaugų teikimas, dalyvavimas lauko dienose ir kt.).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio technologo išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlus naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1000 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, agronomas, Širvintos“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Biržų r. konsultavimo biure (Rotušės g. 13-1, Biržai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Biržai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Kaišiadorių r. konsultavimo biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Šilalės r. konsultavimo biure (J. Basanavičiaus g. 21, Šilalė)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Šilalė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Švenčionių r. konsultavimo biure (Vilniaus g. 16, Švenčionys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Švenčionys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininko (-ės) dirbti Trakų r. konsultavimo biure (Aukštadvario g. 66, Trakai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Trakai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio (-ės) dirbti Ukmergės r. konsultavimo biure (Kauno g. 16, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris, Ukmergė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 655 25 363.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Lazdijų r. konsultavimo biure (M.Gustaičio g. 3-101, Lazdijai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Lazdijai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Rokiškio r. konsultavimo biure (Nepriklausomybės a. 24, Rokiškis)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Rokiškis“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

buhalterio-ekonomisto (-ės) dirbti Ukmergės r. konsultavimo biure (Kauno g. 16, Ukmergė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų finansinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Rengsite verslo planus, pildysite ir administruosite paraiškas ES paramai gauti (po mokymų išklausymo ir žinių įvertinimo).
  • Konsultuosite klientus finansinės apskaitos, ekonomikos, ES paramos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) buhalterinės apskaitos, ekonomikos ar finansų išsilavinimą.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos ir / ar verslo planų rengimo srityje patirties.
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalteris-ekonomistas, Ukmergė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

augalininkystės specialisto (-ės) darbui vidurio Lietuvoje. Darbo vieta Stoties g. 7, Akademija, Kėdainių r.

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite augalininkystės paslaugas (automatizuotas ir rankinis dirvožemio ėminių paėmimas, tręšimo planų rengimas).
  • Ieškosite potencialių klientų ir pristatysite jiems mūsų paslaugas.
  • Dalyvausite kompetenciją atitinkančiuose vidiniuose ir išoriniuose renginiuose.
  • Pristatysite augalininkystės paslaugas / produktus suinteresuotoms šalims.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) agroekologijos, agronomijos, agroaplinkosaugos išsilavinimą.
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Turite gerus įgūdžius dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1400 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, augalininkysės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos specialistų (-čių) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Konsultuosite finansinės apskaitos ir mokesčių klausimais darbuotojus (teikiančius finansinės apskaitos paslaugas visoje Lietuvoje), vykdysite jų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Organizuosite darbuotojų kompetencijų tobulinimą, rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose, mokymuose.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą.
  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa.
  • Teiksite finansinės apskaitos paslaugas klientams (profesinei kompetencijai palaikyti).

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį (universitetinį arba neuniversitetinį) buhalterinės apskaitos, ekonomikos, finansų išsilavinimą.
  • Turite ne mažiau kaip 2 metų darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Gebate lengvai bendrauti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Suteikiame galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Miškininkystės specialisto (-ės) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite miškotvarkos, želdinimo ir žėlimo projektus, atliksite biržių atrėžimą, sudarysite miško valdos žemėlapius, atliksite kitas technologines miškininkystės paslaugas.
  • Teiksite konsultacijas miškų savininkams ūkininkavimo privačiuose miškuose klausimais, miško kirtimo, atkūrimo, priežiūros, apsaugos ir kitais klausimais.
  • Aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) miškininkystės išsilavinimą. Turite darbo miškininkystės srityje ar miškotvarkos projektų rengimo patirties (privalumas).
  • Mokate dirbti ArcGis" programa (privalumas).
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Aprūpiname darbui reikalingomis priemonėmis (nešiojamas kompiuteris, automobilis ir kt.).
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Kompensuojame kuro išlaidas darbuotojams iš gretimų rajonų.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1300 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, miškininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Informacija teikiama telefonais 8 652 08 324 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.