Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

28

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Geodezijos specialistas (-ė) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • teiksite paslaugas klientams: atliksite žemės sklypų kadastrinius (geodezinius) matavimus; rengsite topografines nuotraukas (planus); inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas; pastatų išpildomąsias (geodezines – kontrolines) nuotraukas; rengsite žemės sklypo naudojimosi tvarkos tarp bendraturčių planus;
  • ieškosite potencialių, naujų klientų paslaugoms parduoti;
  • aktyviai bendrausite su klientais, gilinsitės į jų poreikius, pristatysite paslaugų naudą, kainą;
  • rengsite paslaugų teikimo sutartis, išrašysite sąskaitas ir užtikrinsite klientų atsiskaitymą;
  • stebėsite darbo su klientu procesą, užtikrinsite grįžtamąjį ryšį;
  • dalyvausite projektų kūrimo, rengimo ir įgyvendinimo procese.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • esate įgijęs aukštąjį koleginį ar universitetinį geodezijos, kadastro ar žemėtvarkos srities išsilavinimą;
  • turite geodezijos ir kartografinių duomenų rengimo darbo patirties;
  • turite galiojančius matininko ir geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus (privalumas);
  • turite formavimo pertvarkymo projektų rengimo kvalifikacijos pažymėjimą (privalumas);
  • mokate dirbti su elektroniniu tacheometru ir GNSS imtuvu;
  • dirbate su programinėmis įrangomis GeoMap ir Byla;
  • gerai išmanote MS Office programas;
  • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1300 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, geodezijos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.ltiki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultantas (-ė) dirbti Kauno r. biure (Universiteto g. 8A – 111, Akademijos mst., Kauno r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kaunas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos/ekonomikos konsultantas (-ė) dirbti Prienų r. biure (Laisvės a. 4, Prienai)

Ką pas mus veiksite?

  • Rengsite verslo planus, pildysite paraiškas ir teiksite konsultacijas ES paramos įsisavinimo klausimais
  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą (nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinės atskaitomybės).
  • Dirbsite su programa „e. GEBA Ekonomika“.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus ekonomikos, buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Ieškosite potencialių klientų ir kviesite naudotis mūsų paslaugomis.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su ekonomika, finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos, finansų arba buhalterinės apskaitos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo ekonomikos/buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1100 eurų neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus individualius rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Prienai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Verslo ekonomikos / finansų specialistas (-ė) dirbti Centrinėje būstinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Konsultuosite ES paramos įsisavinimo, verslo planų rengimo, paraiškų pildymo klausimais.
  • Skaičiuosite ir vertinsite ūkių finansinius ir ekonominius rodiklius.
  • Rinksite, apdorosite ir sisteminsite profesinę ir statistinę informaciją.
  • Organizuosite ir vykdysite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite pranešimus, mokymų medžiagas verslo ekonomikos klausimais, lektoriausite.
  • Būsite atsakinga (-as) už konsultantų darbo kokybės priežiūrą.

Kokios savybės, įgūdžiai ir reikalavimai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-jusi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite patirties finansų, buhalterinės apskaitos, ekonomikos srityje.
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Išmanote Microsoft Office programas.
  • Esama arba planuojama gyvenamoji vieta – Kėdainiai arba Kėdainių r. (privalumas) .
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – nuo 1100 Eur neatskaičius mokesčių + priedai už pasiektus rezultatus.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, verslo ekonomikos / ekonomikos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Kaišiadorių r. biure (Gedimino g. 42, Kaišiadorys)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti?

  • Patikiname, kad profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis užmokestis – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių.

Darbo sutartis terminuota iki 2022-12-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaišiadorys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Jonavos r. biure (Kauno g. 6, Jonava)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – 880 Eur neatskaičius mokesčių.

Darbo sutartis terminuota iki 2022-12-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Jonava“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 28 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Kauno r. biure (Universiteto g. 8A-111, Akademijos mstl. 53345 Kauno r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – 880 Eur neatskaičius mokesčių.

Darbo sutartis terminuota iki 2022-12-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kaunas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 26 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Redaktorius (-ė) dirbti Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos redakcijoje „Mano ūkis” (Gedimino g. 47 – 415, Kaunas)

Ką pas mus veiksite?

  • Rinksite informaciją žurnalui ir žurnalo interneto svetainei
  • Redaguosite tekstus
  • Organizuosite vizualinius apipavidalinimus
  • Administruosite žurnalo interneto svetainę
  • Atstovausite Konsultavimo tarnybai organizuojamuose reginiuose, susitikimuose ir palaikysite santykius su klientais

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį išsilavinimą (privalumas – žurnalistika) ir turite žurnalistinio darbo patirties
  • Puikiai mokate lietuvių kalbą ir gebate sklandžiai dėstyti mintis
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant MS Office programomis, turinio valdymo sistemomis
  • Išmanote žiniasklaidos funkcionavimo principus ir agroverslo specifiką
  • Mokate rinkti ir sisteminti informaciją, daryti išvadas
  • Esate komunikabilus ir kūrybiškas
  • Mėgstate fotografuoti
  • Mokate kelias užsienio kalbas (privalumas)
  • Turite vairuotojo pažymėjimą

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame asmeninį ir profesinį tobulėjimą nuolat organizuojamuose mokymuose.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.​
  • Darbo funkcijoms vykdyti suteikiamas tarnybinis automobilis.
  • Galimybė dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 920 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, redaktorius“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki lapkričio 26 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Kėdainių r. konsultavimo biure (J.Basanavičiaus g. 47C, Kėdainiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • Rūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą. ​
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis – 880 Eur neatskaičius mokesčių.

Darbo sutartis terminuota iki 2022-12-31.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, apskaitininkas, Kėdainiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gruodžio 23 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Apskaitininkas (-ė) dirbti Trakų r. konsultavimo biure (Aukštadvario g. 52, Trakai)

Ką pas mus veiksite?

  • Registruosite, paskirstysite, apdorosite, tikrinsite pirminius dokumentus.
  • Suvesite dokumentų duomenis į apskaitos programą.
  • Sisteminsite apskaitos dokumentus pagal numatytą tvarką.
  • Rengsite tarpines ataskaitas klientui.
  • Derinsite klientų veiklos skolas.
  • Atliksite kitus buhalterinės apskaitos srities darbus.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:

  • Esate įgijęs (-usi) buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą arba turite šioje srityje praktinių įgūdžių.
  • Jūsų geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Gebate lengvai užmegzti kontaktą ir palaikyti ryšius.
  • Esate imlūs naujovėms, norite nuolat tobulėti.

Kodėl turėtumėte mus pasirinkti:

  • Profesionalūs ir iniciatyvūs kolegos padės tobulėti.
  • Garantuojame intensyvius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujokui.
  • Organizuojame darbuotojų profesinio ir asmeninio tobulėjimo mokymus.
  • Siūlome dinamišką darbą ir galimybę dalyvauti projektų kūrimo ir įgyvendinimo procesuose.
  • ūpinamės darbuotojais: organizuojame šventes, sveikatingumo akcijas, sveikiname profesinių dienų progomis.
  • Skatiname ir apdovanojame darbuotojus už individualių ir komandinių tikslų pasiekimą.
  • Puoselėjame profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, lojalumą, bendruomeniškumą, saugumą ir socialinę atsakomybę. Tikimės, kad šios vertybės svarbios ir Jums.

Pagrindinis darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, Apskaitininkas, Trakai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki gruodžio 31 d.

Informacija teikiama telefonais 8 630 89 065 ir 8 659 03 620.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.