Naujienos

LŽŪKT buhalterinės apskaitos konsultantai gilinasi į mokesčių naujoves

  2019-09-10

Mokymų centre „Agroakademija“ dvi dienas žinias tobulina visų rajonų biurų  konsultantai, teikiantys klientams buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas. Jie supažindinami su visais 2019–2020 m. mokesčių ir apskaitos pakeitimais.

Seminarą pradėjusi Konsultavimo tarnybos Buhalterinės apskaitos skyriaus vadovė Zita Sinickienė akcentavo, kad jo medžiaga parengta pagal iš anksto pateiktus pačių konsultantų pageidavimus, į juos atsižvelgiant mokesčių naujoves pristato auditorius, mokesčių konsultantas Artūras Kapitanovas.

Seminare gilinamasi į numatytus mokesčių administravimo, gyventojų pajamų mokesčio, valstybinio socialinio draudimo, privalomojo sveikatos draudimo, pensijų kaupimo, nekilnojamojo turto mokesčio, PVM įstatymų, pelno mokesčio ir kitus su darbo užmokesčio apskaičiavimu susijusių teisės aktų pakeitimus.

„Artėjantiems pokyčiams rengiamės iš anksto, nes į juos reaguoti reikia labai greitai. Susipažinę su naujausiais mokesčių, apskaitos pakeitimais ir teisės aktais, rajonuose dirbantys konsultantai bus užtikrinti, kad klientams paslaugas teikia pagal naujausius reikalavimus“, –  sakė Zita Sinickienė.

Kreipkitės dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo ir ES paramos

Pastaruoju laikotarpiu vis daugiau ES paramos skiriama verslui, ypač kaime, plėtoti. Tai džiugina ir tuo pačiu įpareigoja. Norintys gauti paramą pirmiausiai turi įrodyti, kad jų verslas yra arba bus perspektyvus. Vienas iš svarbesnių įrodymų – pagal visus mokestinius reikalavimus tvarkoma vykdomos veiklos buhalterinė apskaita.

Konsultavimo tarnybos konsultantų teikiamomis buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugomis naudojasi ūkininkai, įmonės, visuomeninės organizacijos, asociacijos, verslininkai. Taigi į rajonų biurus dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos gali kreiptis visi verslo subjektai, vykdantys bet kokią veiklą, turintys deklaruoti gautas pajamas, pelną ir sumokėti jiems priklausančius mokesčius.

Biuruose teikiamos ir pavienės paslaugos bei konsultacijos, susijusios su gaunamų ir išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registro pildymu ir pateikimu į i.SAF, taip pat darbo užmokesčio paskaičiavimo ir su juo susijusių mokesčių deklaravimo, paraiškų banko paskolai gauti pildymo, ilgalaikio turto nusidėvėjimo paskaičiavimo, sąskaitų išrašymo pagal kliento pateiktus duomenis ir kitos įvairios paslaugos.

Konsultantai puikiai supranta, ko iš jų tikisi klientai, todėl apskaitą sutvarko laiku ir pagal įstatymus. Jiems labai svarbu teisingai apskaičiuoti mokesčius, pateikti reikalingas deklaracijas, formas VMI, Sodrai ar kitoms institucijoms ir priminti klientams apie artėjantį mokesčių mokėjimą, dokumentų teikimo, atsiskaitymų su kitomis organizacijomis terminus. Jie atstovauja klientams įvairių tikrinimų metu, konsultuoja buhalteriniais, finansiniais ir mokesčių klausimais. Buhalterinės apskaitos tvarkymo paslauga apdrausta profesinės civilinės atsakomybės draudimu.

Jei verslininkai planuoja naudotis ES parama, biure tvarkyti vykdomos veiklos buhalterinę apskaitą ypač paranku, nes žinant ūkio ar įmonės situaciją daug paprasčiau tartis ir priimti verslo plėtros sprendimus.