Karjera

Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnyba – tinklinė organizacija, turinti konsultavimo biurus kiekviename šalies rajone ar savivaldybėje. Dirbti pradėjome 1993 m., šiuo metu teikiame buhalterines, ekonomines, technologines – augalininkystės, gyvulininkystės, miškininkystės, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos paslaugas, organizuojame periodinius mokymus žemdirbiams – tiek įprastu, tiek nuotoliniu būdu. Vykdome nacionalinius ir tarptautinius projektus.

Mūsų darbuotojų kolektyvas unikalus, vertingas ir daugialypis, kurį jungia ir vienija įstaigoje puoselėjamos vertybės: inovatyvumas, profesionalumas, nešališkumas, bendradarbiavimas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.

Konsultavimo tarnyboje didelis dėmesys skiriamas darbuotojų ugdymui – tiek bendrųjų gebėjimų, tiek profesinės kompetencijos srityje. Mūsų tikslas, kad darbuotojai būtų pasiruošę savo žiniomis išspręsti klientams aktualias problemas.

patirtis

27

metai patirties

48

biurai

>400

darbuotojų


Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Ignalinos r. biure (Atgimimo g. 34-1, Ignalina)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Ignalina“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos specialistų (-čių) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • Dirbsite su kompiuterine buhalterinės apskaitos programa, ir ją tobulinsite.
  • Profesinei kompetencijai palaikyti teiksite buhalterinės apskaitos paslaugas klientams.
  • Rengsite metodinę informacinę medžiagą apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Organizuosite konsultantų kvalifikacijos tobulinimą – rengsite mokymo programas, lektoriausite seminaruose.
  • Konsultuosite apskaitos ir mokesčių klausimais. Vykdysite konsultantų atliekamų darbų priežiūrą.
  • Dalyvausite nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose.
  • Rinksite ir sisteminsite profesinę informaciją.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties ne mažiau 2 metus (privalumas). 
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės specialistų (-čių) dirbti Vidaus audito ir paslaugų kokybės skyriuje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)

Ką pas mus veiksite?

  • Tikrinsite ir vertinsite Konsultavimo tarnyboje teikiamų buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo kokybę.
  • Tobulinsite paslaugų kokybės tikrinimo procesą.
  • Teiksite pasiūlymus dėl buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės vertinimo kriterijų, patikros būdų, procesų, dokumentų tobulinimo.
  • Konsultuosite paslaugų teikėjus dėl paslaugų kokybės.
  • Galėsite ir turėsite nuolat tobulinti žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos, finansų arba ekonomikos išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu nuo 880 eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos paslaugų kokybės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Lazdijų r. biure (M. Gustaičio g. 3-101, Lazdijai)
Ką pas mus veiksite?
  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Lazdijai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Gyvulininkystės specialisto dirbti su mobilia laboratorija. Darbas visoje Lietuvoje.
Ką pas mus veiksite?
  • Dirbsite su mobilia gyvulininkystės laboratorija, teiksite ir parduosite gyvulininkystės paslaugas (ankstyvas veršingumo nustatymas ultragarsu, kraujo, šlapimo, pieno laboratoriniai tyrimai ir kt.).
  • Teiksite konsultacijas žemdirbiams, kaip plėtoti prekinės gyvulininkystės produkcijos gamybą nedarant žalos aplinkai ir įgyvendinant ES reikalavimus ūkiuose, užtikrinant gyvulininkystės produkcijos kokybės gerinimą ir savikainos mažinimą.
  • Galėsite ir turėsite nuolat plėsti žinias – specialistai dažnai dalyvauja įvairiuose renginiuose, mokymuose, konferencijose Lietuvoje ir užsienyje.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgiję aukštąjį veterinarijos gydytojo išsilavinimą.
  • Turite darbo gyvulininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Esate pozityvus, darbštus, kruopštus, trokštate mokytis ir tobulėti.
  • Jums artimos vertybės: profesionalumas, bendradarbiavimas, inovatyvumas ir nešališkumas./li>

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 970 Eur neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „Cv, gyvulininkystės specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Šiaulių r. biure (J. Basanavičiaus g. 23, Šiauliai)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite buhalterinę apskaitą ūkininkams, įmonėms ir kitiems verslą vykdantiems asmenims.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas; privalumas – žemės ūkio specializacija).
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Šiauliai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 22 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Projektų valdymo specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • administruosite projektus (ES, nacionalinius, tarptautinius);
  • konsultuosite įstaigos darbuotojus projektų valdymo klausimais;
  • organizuosite vidinius mokymus įstaigos darbuotojams projektų valdymo tematika;
  • teiksite siūlymus dėl projektų valdymo procesų tobulinimo;
  • dalyvausite kuriant įstaigos projektų valdymo priemones;
  • dalyvausite kuriant, rengiant, įgyvendinant projektus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • turite aukštąjį išsilavinimą (ekonomikos, projektų valdymo);
  • turite 1+ metų projektų administravimo patirties (privalumas);
  • turite organizacinių gebėjimų;
  • gebate valdyti daug informacijos vienu metu;
  • puikiai bendradarbiaujate ir bendraujate;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu (privalumas).
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Jums artimos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas,lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, projektų valdymo specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt 
iki rugsėjo 22 d.
Telefonas pasiteirauti: (8 347) 89 065
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Projektų valdymo skyriaus vadovo (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • formuosite projektų portfelį, atitinkantį įstaigos strateginius tikslus;
  • vystysite projektų valdymo procesus;
  • konsultuosite įstaigos darbuotojus projektų valdymo, vystymo klausimais;
  • analizuosite ir teiksite informaciją apie įstaigoje vykdomus projektus;
  • vykdysite finansinių išteklių paiešką;
  • administruosite, valdysite projektus (ES, nacionalinius, tarptautinius);
  • dalyvausite kuriant, rengiant, įgyvendinant projektus;
  • analizuosite įstaigos darbuotojų teikiamas projektines idėjas, jas sisteminsite, teiksite svarstyti ir tvirtinti;
  • teiksite siūlymus dėl projekto komandos formavimo;
  • organizuosite projekto komandos įvedimą į darbą;
  • rengsite dokumentus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis;
  • organizuosite ir planuosite skyriaus darbą.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • turite aukštąjį universitetinį ekonomikos, projektų valdymo, vadybos išsilavinimą (bakalauras ar jam prilygintas išsilavinimas, baigiantis magistro studijas);
  • turite 4+ metų projektų valdymo, įgyvendinimo patirties;
  • turite vadovavimo komandai ar skyriui patirties;
  • išmanote projektų įgyvendinimo / valdymo procesus;
  • pasižymite analitiniu, kūrybiniu mąstymu, siekiate rezultato, gebate valdyti daug informacijos vienu metu;
  • puikiai bendradarbiaujate ir bendraujate;
  • gebate valdyti sudėtingas situacijas;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • mokate anglų kalbą (žodžiu ir raštu) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • Jums artimos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1680 Eur neatskaičius mokesčių.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, projektų valdymo skyriaus vadovas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt 
iki rugsėjo 22 d.
Telefonas pasiteirauti: (8 347) 89 065
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Atlygio specialisto (-ės) dirbti centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • kursite darbuotojų atlygio sistemą, užtikrinsite jos veikimą, rengsite darbo apmokėjimo nuostatus;
  • vykdysite atlyginimų rinkos informacijos analizę;
  • vertinsite darbuotojų darbo krūvius, teiksite pasiūlymus;
  • rengsite darbuotojų atlygio biudžetus, vykdysite jų kontrolę;
  • skaičiuosite žmogiškųjų išteklių valdymo efektyvumo rodiklius;
  • rengsite organizacijos kultūros ir mikroklimato gerinimo priemonių planus ir juos įgyvendinsite;
  • dalyvausite kuriant, rengiant ir įgyvendinant projektus.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • esate įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį finansų, ekonomikos, žmogiškųjų išteklių valdymo išsilavinimą;
  • turite 3 metų su atlygio sistemos kūrimu, diegimu susijusios darbo patirties;
  • turite analitinių gebėjimų ir mokate dirbti su dideliu duomenų kiekiu;
  • išmanote Darbo kodeksą ir kitus teisės aktus, susijusius su darbo teise;
  • gerai išmanote MS Office programas ir dirbate jomis;
  • B1 lygiu mokate anglų kalbą (privalumas);
  • turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
  • gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą;
  • Jums artimos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1550 Eur neatskaičius mokesčių.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, atlygio specialistas“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 23 d.
Telefonas pasiteirauti: (8 347) 89 065
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Vyresnįjį (-iąją) personalo specialistą (-ę) dirbti Žmogiškųjų išteklių administravimo skyriuje centrinėje buveinėje (Stoties g. 5, Akademija, Kėdainių r.)
Ką pas mus veiksite?
  • Organizuosite darbuotojų atrankas (skelbimų derinimas, bendravimas su kandidatais, testavimų organizavimas).
  • Rengsite personalo dokumentus (įsakymus, darbuotojų priėmimo / atleidimo dokumentus, susitarimus su darbuotojais ir kt.).
  • Dirbsite su dokumentų archyvavimu.
  • Dirbsite su Dokumentų valdymo sistema ir ją administruosite.
  • Konsultuosite darbuotojus dokumentų rengimo klausimais.
  • Administruosite darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo duomenis.
Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią:
  • Esate įgijęs aukštąjį universitetinį išsilavinimą žmogiškųjų išteklių valdymo, verslo administravimo ir teisės srityse su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu.
  • Turite 2 m. su personalo sritimi susijusios darbo patirties.
  • Gebate kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
  • Mokate anglų kalbą B1 lygiu (privalumas).
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Gebate dirbti komandoje ir savarankiškai planuoti savo darbą.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.
  • Esate pozityvus (-i), darbštus (-i), kruopštus (-i), trokštate mokytis ir tobulėti.
  • Jums artimos vertybės: profesionalumas, nešališkumas, inovatyvumas, bendradarbiavimas, lojalumas, bendruomeniškumas, saugumas ir socialinė atsakomybė.
Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 1225 Eur neatskaičius mokesčių.
Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, vyresnysis personalo specialistas“ priimami, el. paštu el. paštu atrankos@lzukt.lt 
iki rugsėjo 18 d.
Telefonas pasiteirauti: (8 347) 65 049
Informaciją apie mus rasite www.lzukt.lt
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Alytaus r. biure (Pulko g. 5, Alytus)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Alytus“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 15 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Širvintų r. biure (Kalnalaukio g. 3, Širvintos)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Širvintos“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 30 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Švenčionių r. biure (Vilniaus g. 16 (II aukštas), Švenčionys)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Švenčionys“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 18 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Šilalės r. biure (J. Basanavičiausg. 21, Šilalė)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Šilalė“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki rugsėjo 23 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Augalininkystės konsultanto (-ės) dirbti Šakių r. biure (Kęstučio g. 2, Šakiai)

Ką pas mus veiksite?

  • Teiksite mokamas konsultacijas žemdirbiams, kaip plėtoti prekinės augalininkystės produkcijos gamybą nedarant žalos aplinkai ir įgyvendinant ūkiuose ES reikalavimus, užtikrinant augalininkystės produkcijos kokybės gerinimą ir savikainos mažinimą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus efektyviausių augalininkystės technologijų (pasėlių būklė, tręšimo planavimas, ūkio vertinimas kompleksinės paramos reikalavimų atitikčiai ir kt.) klausimais.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs aukštąjį agronomijos, agroekologijos, agroaplinkosaugos, žemės ūkio  technologo išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis magistrantūros studijas).
  • Turite darbo augalininkystės srityje patirties (privalumas).
  • Gerai išmanote ir naudojatės MS Office programomis.
  • Turite patirties parduodant prekes ar paslaugas.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą.

Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 eurų neatskaičius mokesčių.

Gyvenimo aprašymai  su nuoroda „CV, augalininkystės konsultantas, Šakiai“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt, iki rugsėjo 30 d., informacija teikiama telefonu 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.

www.lzukt.lt

Buhalterinės apskaitos konsultantų (-čių) dirbti Kretingos rajono biure (Vytauto g. 22, Kretinga)

Ką pas mus veiksite?

  • Tvarkysite ūkininkų, įmonių ir kitų verslą vykdančių asmenų buhalterinę apskaitą.
  • Konsultuosite esamus ir naujus klientus buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
  • Teiksite kitas paslaugas, susijusias su finansais ir buhalterinės apskaitos tvarkymu.

Kokios savybės ir įgūdžiai atvertų Jums kelią?

  • Esate įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį buhalterinės apskaitos arba ekonomikos, finansų išsilavinimą (bakalauras ar baigiantis (-i) magistrantūros studijas).
  • Privalumas – žemės ūkio specializacija.
  • Turite darbo buhalterinės apskaitos srityje patirties (privalumas).
  • Išmanote MS Office programas ir dirbate jomis.
  • Turite vairuotojo pažymėjimą (privalumas).
  • Darbo užmokestis bandomuoju laikotarpiu – nuo 880 Eur neatskaičius mokesčių, už pasiektus individualius rezultatus mokami priedai.

Gyvenimo aprašymai su nuoroda „CV, buhalterinės apskaitos konsultantas, Kretinga“ priimami el. paštu atrankos@lzukt.lt iki spalio 12 d.

Telefonas pasiteirauti: 8 630 89 065.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.