Naujienos

Už rinkodaros kampanijų – žmonės, kuriuos įkvepia kūryba

  2025-05-26

Rinkodara – tai daugiau nei kampanijos ar socialinių tinklų įrašai. Tai pasakojimai, kurie kuria ryšį, stiprina pasitikėjimą ir atspindi organizacijos vertybes. Lietuvos žemės ūkio konsultavimo tarnybos Rinkodaros skyriaus komanda kiekvieną dieną kuria įstaigos įvaizdį ir turinį, planuoja, analizuoja, organizuoja renginius, siekdama atliepti klientų lūkesčius, taip pat bendrystės su visa įstaigos komanda. Artėjant Rinkodaros (marketingo) darbuotojų dienai, mintimis dalinosi skyriaus vadovė Erika Mankutė.

Kaip sekasi suderinti įstaigos vertybes su šiuolaikinėmis rinkodaros tendencijomis?

Manau, kad efektyviai ir „sveikai“ veikianti organizacija be pamatinių vertybių nepajudėtų iš vietos, nes vienija žmones, dirbančius viena kryptimi. Mūsų organizacijai tai itin svarbu, nes mūsų komandą sudaro per 400 kolegų. Esu įsitikinusi, kad savo veikloje LŽŪKT vertybes – profesionalumą, nešališkumą, inovatyvumą, bendradarbiavimą, bendruomeniškumą, lojalumą, saugumą ir socialinę atsakomybę – naudojame dirbdami su klientais tiesiogiai ar kitomis formomis. Kalbu apie visą LŽŪKT komandą.

Taigi įmonės rinkodara yra neatsiejama nuo vertybių, nes šiuolaikiniam klientui, mūsų atveju – ūkininkui, vertybės yra svarbios. Tad stengiamės savo rinkodaros ar komunikacijos žinutėse tai ir atspindėti. 

Kas labiausiai įkvepia rinkodaros srityje?

Marketingas / rinkodara, kad ir kaip tai pavadintume – labai įdomi sritis. Man itin patinka, kad tai labai įvairiapusė veikla. Tai kūrybos, planavimo ir skaičių sintezė, kur kai kuriais momentais labai aiškiai gali suprasti, ar idėja virto nauda įmonei. Rinkodara, kaip ir ūkininkavimas – ką pasėsi, tą ir pjausi. O būna visaip – per anksti ar per vėlai pradėjai vykdyti rinkodaros kampaniją – ir jau nebėra ko „pjauti“.  Mane įkvepia, nes tai yra nesibaigianti kūryba. 

Kaip atrodo tipiška Rinkodaros skyriaus vadovės darbo diena?

Tipiška? Turbūt tokių nebūna. Jei rimtai, darbo diena prasideda dar prieš oficialų darbo laiką. Aš visada ryte peržiūriu kas vyksta socialiniuose tinkluose, interneto svetainėse, kas susiję su žemės ūkio rinka. O darbe būna visaip... Jei dirbu darbo vietoje – tai dažniausiai net ausinių nenusiimu, nes visada „raudonuoju“ – kalbu per MS Teamsus su kolegomis iš visos Lietuvos, dalyvauju susirinkimuose ar susitikimuose, kuriu turinį (informaciją socialiniams tinklams, reklamoms, maketuoju, ruošiuosi tinklalaidėms ir kt.). Jei renginių sezonas – su komanda esame „ant ratų“. Tai, kaip ir sakiau, nebūna tipiškos dienos.

Kokia būtų svajonių rinkodaros kampanija, jei nereikėtų galvoti apie biudžetą?

Didelis biudžetas reikalingas tiems, kas neturi fantazijos. Aišku, aš juokauju, visai veiklai investicijos reikalingos. Jei rimčiau, turbūt organizuočiau įspūdingą sąskrydį – festivalį darbuotojams ir klientams, kuriame būtų fiesta su daug garso ir šviesų. Kur galėtume gerai kartu praleisti laiką ir nereikėtų niekam įrodinėti – kokie mes stiprūs ir raumeningi savo srityje. Kalbu apie paslaugas. O ta sukurta „faina“ emocija būtų pati geriausia reklama ir investicija į ateities santykį.

Ką pasakytum apie savo komandą – kuo ji išskirtinė? Ko palinkėtum kolegoms šios dienos proga?

Man mūsų komanda labai patinka, nes esame ne tik skirtingų profesijų atstovai, bet ir labai skirtingi savo būdo savybėmis, kartais ir įsitikinimais, savo matymu, o tai labai gerai, nes kartu galime daugiau dalykų sugalvoti. Vienareikšmiškai visi – Ramunė, Jolanta, Juneta, Egidijus, Audrius – turi savyje daug kūrybos, o tai pagrindinis mūsų variklis.

Leisiu sau pajuokauti – mūsų Rinkodaros komanda – kaip „balta mišrainė“. Visi produktai skanūs, kad ir valgomi atskirai, bet kai juos suvienija majonezas – tai tampa skanumynu (aš esu gerbėja). O tas mus jungiantis elementas – LŽŪKT!

Visai komandai linkiu, kad niekada nedingtų noras norėti, kad vis dar būtų pirmų kartų ir užtektų užsidegimo, energijos kurti!

Dėkoju už pokalbį.

Kalbėjosi Jolanta Dalia Abarienė, LŽŪKT redaktorė

Rinkodaros skyriaus archyvo nuotraukos